Annons:

Sexbomb ska rädda British Airways

Krisdrabbade British Airways betalar mångmiljonbelopp för att få använda popdivan och sexikonen Kylie Minogue i sin reklam.

Kylie Minogue gjorde debut som British Airways nya reklammaskot den 10 juni på ett pr-jippo i London, när BA presenterade sin nya beachkatalog skriver Resumé.
En talesman för BA säger i brittisk press att Kylie ska bli flygbolagets ambassadör i reklam- och pr-sammanhang.
Den australiska popstjärnan – som av en engelsk tv-kanal nyligen blev utsedd till världens genom tiderna sexigaste artist – får enligt tidningen The Sun ett sexsiffrigt belopp – i pund – för sitt reklamkontrakt med British Airways.

Kommentarer är stängda.

Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024
Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024