Annons:

GSA marknadsför Nordic Airlinksatsning

Finnairs nyinköpta lågkostandsbolag Nordic Airlink får en general sales agent, GSA, som tar hand om marknadsföring och försäljning i Danmark och Norge.

Kontraktet är skrivet med Target Marketing Scandinaivia, TMS, som redan har avtal med flera utomnordiska flygbolag.
– Självklart satsar Nordic Airlink mycket på internetförsäljning, men även på agentledet, som fritt får lägga på egna avgifter på biljetterna, säger TMS Danmarkschef Carsten Hein till TakeOff.
Nordic Airlink konkurrerar hårt med SAS på sträckorna Arlanda-Oslo och Arlanda-Köpenhamn. Flygbolaget säljer biljetter i tre olika prisklasser.

Kommentarer är stängda.

Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024
Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024
Reseproducent/projektledare till Travel Team
Sista ansökningsdag:
15 maj 2024
Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024