Annons:

Stena Lines Resecenter utsett till bäst på kundservice

Rederiet Stena Line vann pris för sin kundservice när Teleperformance tävling avgjordes.

Stena Line har vunnit pris för bästa kundservice. När kundservicetävlingen Teleperformance CRM Grand Prix nyligen avgjordes vann Stena Lines Resecenter i kategorin ”Transport och resor”.
– Att vinna är oerhört roligt. Vi har under året genomfört en rad förändringar i vårt arbete med försäljning av resor och service till våra kunder vilket nu visar resultat. Utveckling och förbättringar av våra arbetssätt är en mycket viktig fråga och något som vi kommer att fortsätta arbeta målmedvetet med. Målet är att våra göra våra kunder ännu mer nöjda, säger Roger Bergstedt, chef för den svenska resecenterverksamheten.
Tävlingen anordnades av företaget Teleperformance och avgjordes genom att drygt 100 av de största svenska företagen kontaktades anonymt via telefon och e-post. Allt från svarstider till uppmärksamhet bedömdes.

Kommentarer är stängda.

Affärsresesäljare till Travel Service
Sista ansökningsdag:
18 april 2024
Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024
Producent för grupp & konferens till Travel Service
Sista ansökningsdag:
18 april 2024
Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024