Annons:

”Nätannonser ger bäst avkastning”

94 procent av tillfrågade amerikanska resebolag tror att nätannonser kommer att ge högst avkastning under det kommande året.

I en amerikansk undersökning svarade 94 procent av de ansvariga i resebolag att annonser på nätet kommer att ge bättre avkastning än annonser i andra medier under de kommande tolv månaderna. Undersökningen är utförd av Jupiter Research, enligt norska Travel News.
Sökmotoroptimering anses som det marknadsföringssätt som ger allra bäst avkastning, följt av sökordsannonsering.

Kommentarer är stängda.

Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024
Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024