Annons:

Nordiska affärsresenärer föredrar Radisson Blu

Två av fem affärsresenärer i Norden föredrar Radisson Blu framför andra hotellvarumärken.

Den Londonbaserade firman BDRC gör varje år en undersökning bland tusen affärsresenärer från Sverige, Norge, Danmark och Finland. Sedan den första undersökningen år 2001 har Radisson, nu Radisson Blu, rankats som etta.
Två av fem affärsresenärer föredrar att bo på Radisson och varumärket har en kännedom på 93 procent. Rankningen bygger på ett medelvärde av kännedom, preferens, användande, lojalitet och rekommendationsavsikt.

Kommentarer är stängda.

Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024
Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024
Reseproducent/projektledare till Travel Team
Sista ansökningsdag:
15 maj 2024