Annons:

Travellink affärsresor inför onlinegaranti

Travellink garanterar 75 procent av kundens mål för webbokade resor, och betalar tillbaka mellanskillnaden av arvodet.

– Vi tycker att en online garanti är en självklarhet. Vi vill hjälpa kunden att nå den potentiella besparing som finns med hög andel köp via internet, säger marknads- och försäljningschef Bodil Månsson.
 
Travellink affärsresors kunder bokar i genomsnitt mellan 70 och 80 procent av sina resor via Travellinks internettjänst.
 
Travellink lämnar ett exempel på hur garantin kan fungera för en kund: Om kunden har målet att boka 800 biljetter via internettjänsten garanterar Travellink 600 av dessa biljetter. Om kunden efter sex månader bara kommit upp i 500 biljetter så återbetalar Travellink mellanskillnaden på arvodet, alltså motsvarande 100 biljetter.

Kommentarer är stängda.

Reseproducent/projektledare till Travel Team
Sista ansökningsdag:
15 maj 2024
Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024
Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024