Annons:

Beröm till SAS för hantering av strandsatta resenärer

SAS får nu beröm från flera bolag inom resebranschen för sitt sätt att ta hand om strandsatta resenärer.

SAS är ett av de flygbolag som varit bäst på att snabbt ge information och hjälp till sina strandsatta passagerare runt om i världen. SAS har också betalat ut ersättning för hotell och mat till dem som blivit drabbade.
– SAS har löst hemresorna för Apollos strandsatta gäster på ett föredömligt sätt och gjort ett storartat jobb för våra gäster under denna besvärliga situation. Bara timmar efter flygförbudet upphävdes i exempelvis Köpenhamn kunde våra gäster resa iväg vilket var otroligt professionellt hanterat av SAS, säger Leif Vase Larsen, vd för Kuoni Scandinavia.
Stefan Chatzopoulos, informationschef, Airtours, håller med.
– SAS har överlägset den bästa ersättningspolicyn och vi är mäkta imponerade hur de tagit hand om våra kunder i denna extrema situation. SAS var först ut med besked om vad som gällde och det är när sådana här saker inträffar som vi blir påminda varför vi valt SAS som huvudflygleverantör och SAS har sedan askan började sprida sig varit helt fantastiska att samarbete med.

Kommentarer är stängda.

Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024
Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024
Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024