Annons:

British Airways omlanserar sitt varumärke

British Airways planerar en renovering av sitt varumärke som ska lanseras senare i år.

Än så länge är det hemligt vad omgörningen av British Airways varumärke kommer att innebära, men flygbolaget bekräftar att arbetet pågår.
– Vi arbetar just nu på en omlansering av BA-varumärket, först internt med våra anställda och senare i år som en reklamkampanj, säger en talesman för British Airways enligt Travelmole.
 
Det blir den första varumärkeskampanjen för bolaget på två år och den första sedan British Airways gick med i International Airline Group. Enligt tidskriften Marketing kommer kampanjen att sjösättas i början av september. Flygbolaget ska enligt uppgifter arbeta med reklambyrån Bartle Bogle Hegarty och OgilvyOne kring kampanjen.

Kommentarer är stängda.

Producent för grupp & konferens till Travel Service
Sista ansökningsdag:
18 april 2024
Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024
Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Affärsresesäljare till Travel Service
Sista ansökningsdag:
18 april 2024
Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024