Annons:

SAS satsar på ungdomar med kampanj och lägre priser

Ungdomar under 26 år får möjligheten att köpa sista minuten-biljetter till hela Europa, lägre priser överlag och en social media-kampanj när SAS satsar på ungdomar.

SAS lanserar två nyheter riktade till ungdomar under 26 år: ungdomsbiljetter till lägre priser och sista minuten-biljetter. De nya ungdomsbiljetterna har priser från 570 kronor inom Sverige och 595 kronor inom Europa och kan bokas ett år i förväg.
 
Sista minuten-biljetterna kostar från 470 kronor inom Sverige och från 395 kronor inom Europa och kan bokas dagen före avresa som envägsbiljetter.
 
Båda biljettsorterna kommer att finnas på samtliga destinationer inom Skandinavien och Europa.
 
En social media-kampanj med namnet SAS Rising Stars kommer också att lanseras inom kort. Där kommer ungdomar att kunna tävla om att vinna upp till en miljon Eurobonuspoäng.

Kommentarer är stängda.

Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024
Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024