Annons:

SAS-chef tatuerar in flygbolagets logo för kampanj

SAS chef för sociala medier måste tatuera in flygbolagets logo efter en kampanj på Facebook.

När Christian Hansen Kamhaug, chef för sociala medier på SAS, fick i uppgift att förbättra kommunikationen med kunderna i början av året startade han en Facebook-kampanj. Kampanjen gick ut på att han skulle tatuera in SAS-logon på sin egen kropp om 100 000 personer gillade SAS Facebook-sida. Nu har det målet uppnåtts, skriver Computer Sweden.
 
Tatueringen ska nu göras, men han tänker inte ens bestämma var på kroppen, det får SAS kunder på Facebook göra.
– Jag kan inte säga var tatueringen kommer att sitta, det avgör våra fans. Om en eller två veckor kommer det offentliggöras på vår Facebook-sida, säger han.

Kommentarer är stängda.

Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024
Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Reseproducent/projektledare till Travel Team
Sista ansökningsdag:
15 maj 2024
Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024