Annons:

Kapstaden vann första pris för kampanj på Facebook

Kapstadens turistbyrå vann en SMITTY Award för sin tävling i sociala medier.

Kapstadens turistbyrå vann första pris i tävlingen Social Media in Travel + Tourism i kategorin ”Bäst på att använda sociala medier” för sin Facebook-kampanj “Send your Facebook profile to Cape Town”. Kampanjen gick ut på att Facebookanvändare skulle publicera sina egna profilbilder på Kapstadens Facebooksida ”I love Cape Town” och ännu hellre – att lägga upp ett eget filmklipp från staden. Drygt 150 filmklipp kom in och över 400 personer la upp sin bild. Några lyckliga användare vann priser och en pristagare skickades på en riktig semester till Kapstaden.

Kommentarer är stängda.

Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024
Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024