Annons:

Så får man folk att titta på säkerhetsdemonstrationen

Brukar du uttråkat tänka på annat under flygningens säkerhetsdemonstration? Virgin America har inte bara fått sina passagerare att titta intresserat – på en vecka har över fyra miljoner personer, som inte ens sitter på ett av deras bolagets plan, frivilligt sett deras säkerhetsdemonstration på Youtube.

Virgin America tog ett nytt grepp och spelade in en musikvideo som ger den information den sedvanliga säkerhetsdemonstrationen brukar ge. Medan det är få som faktiskt lyssnar när kabinpersonalen visar hur bältet fungerar, vad skyltarna betyder, hur man tar på sig flytvästen och så vidare, har musikvideon på en vecka setts av fyra miljoner personer på Youtube.

Se videon här. 

Kommentarer är stängda.

Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024
Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Reseproducent/projektledare till Travel Team
Sista ansökningsdag:
15 maj 2024
Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024
Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024