Annons:

Supersavertravel storsatsar på läspande tv-reklam

Webbresebyrån Supersavertravel bygger för första gången en kampanj kring tv-reklam och sjösätter samtidigt sin största varumärkesbyggande kampanj någonsin.

-­ Trots vår ansenliga storlek är det många som ännu inte känner till oss. Det ska vi definitivt ändra på genom reklam med mycket hjärta och humor, fjärran från generiska sol och bad-kampanjer, säger Marléne Wallberg, marknadsdirektör på Supersavertravel.
De fyra reklamfilmerna utgör en följetong. Handlingen kretsar kring olika karaktärer på resebyrån, bland annat en chef, en ekonom och en receptionist.
Ordet super ska användas så ofta som möjligt. Bokstaven s, som läspas fram, ska fungera som en röd tråd.
-­ Målet är att på ett humoristiskt och annorlunda sätt pränta in vårt långa och ganska komplicerade namn i folks medvetande, säger Marléne Wallberg.
Abby Norm är reklambyrån.

Kommentarer är stängda.