Annons:

Viking Line och SAS får servicepris

Viking Line och SAS fick Service Score-priser för bästa kundservice i sina respektive branscher.

Bäst service till havs tycker konsumenterna att Viking Line ger, enligt kundundersökningen Service Score. Rederiet vinner för andra året i rad i klassen Transporter till sjöss/kryssningar.
– Vi är så glada och stolta över vinsten, som visar att vi verkligen lyckas med vår målsättning att alltid ge våra resenärer en minnesvärd totalupplevelse. Detta hade inte varit möjligt utan våra ambitiösa medarbetare som varje dag lägger själ och hjärta i verksamheten både inför, under och efter resan. Att vi nu har vunnit Bästa Service de två år som kategorin Transporter till sjöss/kryssningar har funnits, gör oss ännu mer sporrade att fortsätta hålla flaggan i topp, säger Peter Hellgren, vd för Viking Line Skandinavien.
SAS vann också pris, liksom Radisson Blu, som Travel News skrev om härom dagen.

Kommentarer är stängda.

Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024
Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024
Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024