Annons:

Nu ska Ryanair börja vara trevligt – igen

Ryanairs charmoffensiv fortsätter. Nu säger bolagets vd Michael O’Leary att bolaget fokuserat för mycket på en massa regler och nu ska införa kundservice.

– Vi har misslyckats grundligt med att lyfta kundservicen men nu ska det ske en ordentligt förbättring under de närmaste åren, slog Michael O’Leary fast, enligt tidningen The Telegraph.

De nya tiderna är redan här. Ryanair ta exempelvis enligt artikeln i The Telegraph inte längre betalt för handbagage, barn får sitta tillsammans med sina föräldrar utan extrakostnad och barn åker dessutom billigare än vuxna.

– Vi har en lång väg att vandra”, säger Michael Oleary som nu tecknat på ett femårigt vd-avtal med företaget.

Under sina 18 år som vd har han hittills bara haft ett årskontrakt.

Michael O’Leary avslöjade de nya serviceplanerna i samband med utgivningen av en biografi över Ryanairs grundare, Tony Ryan (1936-2007).

Kommentarer är stängda.

Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024
Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024