Annons:

First Card: ”Självklart att vara en av huvudsponsorerna på årets happening”

Om mindre än en vecka är det dags för årets GTA-gala och för 17:e året i rad är Nordeas företagskort First Card med och sponsrar branschfesten. Så här ser Leo Olsson, head of commercial cards på Nordea, på sponsorskapet.

För de som inte vet – vilka är ni på First Card och vad gör ni?
First Card är ett av Europas största företagskort. Vi hjälper företag att hantera sina företagsrelaterade utgifter i samband med resor, representation och inköp på ett enkelt, rationellt och tekniskt avancerat sätt – och alltid med kundanpassning i fokus. Vi erbjuder våra tjänster i de nordiska länderna och, tillsammans med andra bankpartners, även globala lösningar inom området ”corporate payment solutions”. First Cards samarbete med ledande affärsresebyråer och systemleverantörer gör att du får mer tid över till annat.

Varför väljer ni att gå in som sponsorer igen till Grand Travel Award?
– För oss är det en självklarhet att vara en av huvudsponsorerna för ”årets happening” inom det reserelaterade området. Dels har vi ett nära och givande samarbete med affärsresebyråerna, dels vill vi finnas till för reseleverantörerna. Enkelt uttryckt kan man säga att det är vårt sätt att visa uppskattning för ett bra och nära samarbete.

Varför är Grand Travel Award ett bra sett för er att synas?
– GTA är årets event inom resenäringen där de flesta är representerade. Arrangemanget har en mycket hög standard och rätt målgrupp. Mer kan man inte begära!

Vilket seminarieinslag ser du mest fram emot?
– Jag ser fram mot alla årets seminarier. Att fatta rätt beslut kan ibland upplevas som en omänsklig uppgift och som individ kan man alltid lära sig mer och hitta nya infallsvinklar.

Temat för årets TN Studio är ju beslutsfattande, kan ni på First Card relatera till det på något sätt?
– First Card är ett företagskort, det är därför en naturlig del i vår verksamhet att betrakta beslutsfattaren inom företaget som kund. Hela vår verksamhet bygger på att lyssna på beslutsfattarens önskemål, anpassa våra lösningar, produktutveckla och därmed ständigt hitta nya tjänster, skräddarsydda efter marknadens behov.

Vilken priskategori är du mest nyfiken på att se vem vinnaren blir?
–  I skrivande stund är jag mest nyfikna på att finna “bubblare” som kommer in bland de mer etablerade och rör om i grytan. 

Läs även: Kvällsbiljetterna till Grand Travel Award har släppts!

Läs mer om Grand Travel Award, Trawel News Studio och köp biljetter här.

Kommentarer är stängda.

Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024
Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024