Annons:

Resia i samarbete med 1,6 miljonerklubben

Resia blir 1,6 miljonerklubbens officiella reseleverantör och sponsor. Syftet är att vara med och verka för forskning och opinionsbildning för kvinnors hälsa.

– Vi är väldigt glada och stolta över möjligheten att vara med och sponsra den verksamhet som 1,6 miljonerklubben har bedrivit så framgångsrikt under många år. Kvinnors hälsa är en viktig fråga för oss, inte minst då vi verkar i en bransch där majoriteten av medarbetarna är kvinnor, säger Bo Jakobsson, försäljningsdirektör på Resia Travel Group i ett pressmeddelande.

Samarbetet innebär att Resia kommer att vara officiell reseleverantör för 1,6 miljonerklubben, och samtidigt sponsra den verksamhet som bedrivs med fokus på kvinnors hälsa.

1,6 miljonerklubben initierades 1998 av den dåvarande nattklubbsdrottningen, numera hälsogurun, Alexandra Charles. Klubben fick sitt namn för att det lever uppskattningsvis 1,6 miljoner kvinnor över 45 år i Sverige, och det är för dem, och alla andra kvinnor, som klubben arbetar. Målet är att bidra till ett jämlikt samhälle i fråga om medicinsk forskning och utbildning, där man strävar efter ökad kunskap och medvetenhet om kvinnors hälsa, skriver Resia i ett pressmeddelande.

Kommentarer är stängda.

Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024
Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024