Annons:

Ny mediekanal för annonsörer

En ny marknadsföringslösning för annonsörer inom resor har lanserats av Etraveli.

Nordens största online-resebyrå Etraveli gick i tisdags ut med att de lanserar det nya affärsområdet Smart Media. I ett pressmeddelande skriver Etraveli att Smart Media är en kombination av förstahandsdata – ”big data” – och programmatik.

– Big data och programmatik har varit en av vårens stora snackisar. Därför känns det extra inspirerande att ligga i framkant inom just dessa områden. Vi kan nu fullt ut nyttja den stora mängd förstahandsdata vi besitter, säger Helena Sjögren, försäljningschef på Etraveli Smart Media.

Den nya marknadsföringslösningen gör det möjligt att segmentera och följa konsumenten överallt i det digitala landskapet och på olika plattformar. Syftet är att göra det lättare för annonsörer att nå resenärer från miljontals transaktioner på Etravelis sajter, bland annat Flygresor.se, Supersavertravel och Seat24.

Kommentarer är stängda.

Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024
Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024