Annons:

Flygstolen rekryterar Ulrika Rudqvist

Ulrika Rudqvist blir ny marknadschef på Flygstolen i Helsingborg. Hon har det senaste året arbetat som digital strateg på kommunikationsbyrån The Fan Club.

Ulrika Rudqvist tog sina första steg i resebranschen når hon som 23-åring bloggade om Peking 2004. Bloggen växte snabbt och ledde till ett jobb på Backpacking.se, varifrån hon gick vidare till jobbet som PR- och kommunikationschef på Travelstart. Närmast kommer Ulrika Rudqvist från rollen som digital strateg på kommunikationsbyrån The Fan Club.

Som marknadschef på Flygstolen kommer Ulrika Rudqvist att ansvara för både PR, marknadsföring och kommunikation. Inledningsvis fokuserar hon på att utveckla Flygstolens lojalitetsprogram.

– Nätresebyråer har inte förändrats så mycket sedan jag slutade. Man jobbar mycket med klick och pris och är väldigt säljfokuserad. Jag tror att det finns en lucka för de som jobbar med lojalitet och tar hand om sina kunder, säger hon i ett pressmeddelande.

Kommentarer är stängda.

Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024
Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024