Annons:

Birka Cruises ska bli lättare att nå

Rederiet satsar på utökad service från den 19 september genom att förlänga sina öppettider till klockan 21.00 alla dagar i veckan.

Även om drygt  65 procent av Birka Cruises privatresenärer bokar via webben har de många frågor, något som de utökade öppettiderna ska tillfredsställa.

– Nu kan de ringa, chatta, mejla eller kontakta oss via sociala medier ända fram till 21.00 oavsett veckodag. Kunden väljer kanal och vi är glada över att kunna hjälpa till, säger Satu Andersson, VD Birka Cruises.

Birka Cruises behåller möjligheten att boka kostnadsfritt via telefon och inför som första rederi snabbussar på samtliga anslutningslinjer den 1 september:

– 37 procent av våra kunder reser med anslutningsbussar. Snabbare och smidigare bussresor med kortare väntetider har efterfrågats länge och nu blir det verklighet, säger Satu Andersson i ett pressmeddelande.

 

Kommentarer är stängda.

Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Reseproducent/projektledare till Travel Team
Sista ansökningsdag:
15 maj 2024
Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024
Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024