Annons:

Motvilliga kryssare nöjda trots allt

Birka Cruises har fått sin dom av de motvilliga kryssare som testade rederiet i somras.

I en annonskampanj i mars i år sökte Birka Cruises resenärer som annars inte brukar kryssa. 5 075 ansökte och under försommaren gav sig de motvilliga kryssarna iväg. 1 319 svarade därefter på frågor om upplevelsen och om de kan tänka sig kryssa igen. 84,6 procent tyckte att kryssningsupplevelsen var bättre än förväntat, 96,6 procent kan tänka sig att kryssa igen.

– Vi vill helt enkelt veta vad de tycker om vår kryssningsprodukt. Att hela 96 procent kan tänka sig att kryssa igen ser vi som ett finfint betyg. Återkopplingen från testpiloterna är också viktig i vår produktutveckling, säger Marcus Hammarström, marknadschef på Birka Cruises i ett pressmeddelande.

Kommentarer är stängda.

Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Reseproducent/projektledare till Travel Team
Sista ansökningsdag:
15 maj 2024
Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024
Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024