Annons:

Facebook utmanar Google och TripAdvisor när det gäller reseannonser

Lanserar den nya produkten "trip consideration" som ska nå resenärerna före de väljer resmål.

Fram till i dag har Google och TripAdvisor ägt stora delar av reseannonsmarknaden. Men nu vill Facebook in även på denna arena. Den nya produkten Trip consideration kommer att dyka upp när användarna söker inspiration till nästa semesterresa. Den nya tjänsten kommer att finnas på Facebook, Instagram och Facebook’s Audience Network, skriver Skift. New Yorks turistbyrå har testat en pilot och verkar nöjda.

Kommentarer är stängda.

Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024
Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Reseproducent/projektledare till Travel Team
Sista ansökningsdag:
15 maj 2024
Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024