Annons:

Södertälje vill locka finska barnfamiljer

Södertälje vill locka till sig barnfamiljer och samtidigt ta en del av de fyra miljoner finländare som varje år besöker Sverige.

Södertälje försöker genom en riktad onlinekampanj som är riktad till barnfamiljer locka till sig några av de fyra miljoner finländska resenärer som varje år besöker Sverige. Kampanjen kommer att genomföras på sociala medier, via reklam och via utskick och är ett samarbete med Tom Tits Experiment, Torekällberget och Visit Sweden.

– Finska marknaden är viktigt för Södertälje, det är den tredje största utlandsmarknaden. Finländare är en köpstark och resvillig målgrupp.
Syftet med kampanjen är att locka barnfamiljer till Södertälje, säger Aljosa Lagumdzija chef för Södertäljebyrån i ett pressmeddelande.

Kampanjen började i maj och kommer att pågå fram till september.

Kommentarer är stängda.

Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Reseproducent/projektledare till Travel Team
Sista ansökningsdag:
15 maj 2024
Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024
Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024