Annons:

Annons:

Travel News Market 2019, will be held at Stockholm Waterfront November 7th.

Many thanks to all exhibitors and visitors who participated in November. The demand for the Travel News Market is large, bigger than we could dream of. Therefore, we will open the booking much earlier before the 2019 fair. At the latest, end February.

Because of our close cooperation with ANTOR and LATA, we can already now present our first exhibitors.

Don´t hesitate to contact us; andreas.nasman@travelnews.se +46706235235

Program
10:00

Fair open.

11:00

11.00 - 17.00 Speakers Corner

18:00

Fair close.

And there is more to come!


ANTOR
Assotiation of the National Tourist Offices Representatives in Sweden is a voluntary Association of 43 of the National Tourist Offices represented in Sweden. Some of the members also carry their promotional activities in the other Nordic countries and the Baltic region. ANTOR has been established for the exchange of views on matters of mutual concerns and interests within the travel industry, as well as to develop international tourism by legal means, available within the framework of Swedish law and custom.


Danmark
VisitDenmark är Danmarks nationella turismorganisation med uppgift att informera om och marknadsföra Danmark som resmål för svenskar.
VisitDenmark samarbetar med transportörer, regioner och verksamheter i Danmark inom turistnäringen.


Estland
”Är du ute efter att boka en konferens? Välj med fördel Estland som destination. Det ligger bara 38 mil från Stockholm och med flyg når du Estlands huvudstad Tallinn på mindre än 1 timme. Tallinn ligger bara 4 km från flygplatsen så incheckning och konferensstart kan ske strax efter ankomst. Tidseffektivt, eller hur?!
Pärnu och Tartu, är två städer som ligger en bit utanför Tallinn som erbjuder mycket bra konferensmöjligheter i härliga och inspirerande miljöer.
Estland är även landet för dig som vill turista, ta en citybreak, uppleva UNESCO och dess historiska vingslag, musik & kulturevenemang, SPA & Wellness, golf, cykla eller vandra….möjligheterna är många fler.
Kom hit och upplev ”the Estonian Way” på riktigt!
Varmt välkommen till Estland”


Germany
Tyska Turistbyrån är en del av Tysklands nationella turistråd German National Tourist Board (GNTB). Vår främsta uppgift är att marknadsföra Tyskland som resmål för att stärka turismen i Tyskland. Till våra tjänster hör bland annat nyhetsbrev för press, bransch och konsumenter, kontaktförmedling, inbjudan till workshops och events, tillgång till bildbank, personlig kontakt och support samt information och inspiration om destinationen Tyskland. Tyska Turistbyrån jobbar även med representanter från media, bloggare och influencers.
Tyskland övertygar som resedestination med närheten till Sverige och bra prisnivå, men framförallt med hög kvalitet och unik turistisk mångfald. Här finns ett rikt gastronomiskt utbud med över 300 stjärnrestauranger och stora kulinariska event som äger rum året om, inte minst nu på hösten i form av öl- och vinfester.


Greek National Tourism Organisation
The Greek National Tourism Organisation Scandinavia Office is responsible for the promotion of Greece as a tourism destination in Scandinavia, Finland and the Baltics. The Head Office of GNTO is in Athens.
The focus of the Office's current as well as future activities and campaigns a continued promotion of Greece as a year-round destination in terms of alternative tourism, MICE, gastronomy, city breaks as well as bringing forward to the public other destinations of Greece that are not so well known.


Ireland
Tourism Ireland is responsible for marketing the island of Ireland overseas as a holiday and business tourism destination. We work with the international travel trade to help influence overseas consumers to visit the island of Ireland. Also working with overseas travel, lifestyle and special interest media is an important element of the overseas promotional programme.


Island
Promote Iceland is a public-private partnership established to improve the competitiveness of Icelandic companies in foreign markets and to stimulate economic growth through increased export.
The goals of Promote Iceland are promoting Iceland as a tourism destination, assisting in the promotion of Icelandic culture abroad, and introducing Iceland as an attractive option for foreign direct investment.


Italienska Turistbyrån
Italienska Turistbyrån inspirerar till och informerar om Italiens alla härligheter!
Vårt uppdrag är att marknadsföra Italien som destination för den nordiska och baltiska resemarknaden. Vi ger journalistassistans och bistår reseindustrin med att utveckla affärsnätverk i Italien genom ett flertal workshops lokalt och i Italien samt genom skräddarsydd assistans.


Israel
Tel Aviv har under de senaste åren seglat upp som en av de verkliga utmanarna till New York, Tokyo och Paris om titeln som världens hetaste stad. En storstad i en välsittande småstadsdress, där spännande intryck väntar bakom varje gathörn – redo att upplevas och utforskas.


Kroatien
Utsträckt längs det Adriatiska havet, ett stenkast från Centraleuropa är Kroatien ett land som definieras av sitt rika kulturarv.
I dag blandas historia med en ungdomlig känsla och en vibrerande energi som visat sig vara oemotståndlig för dem som söker mångfald.


LATA Nordic
Lata Nordic is a non-profit travel trade organization, founded to promote tourism to Latin America & The Caribbean. Our aim is to increase the knowledge & awareness of Latin and South America & The Caribbean in Sweden and the Nordic countries and provide a forum for our 60+ members such as tour operators and travel agencies, hotels, Latin America DMC's, airlines, tourist boards, embassies and educational institutions.


Lettland
Latvia is a fascinating mix of old and new. Our traditions date back hundreds of years. Those span different areas of life and are still well respected today by Latvians and appreciated by foreigners.
Architecture of Riga is beauteous and diverse.
Heritage of 800 years old Gothic churches, built by founders of Riga, medieval buildings in the Old Town, exquisite Art Nouveau make Riga a true pearl of architecture.
With its historical feel, luxuries of the medieval period and the modern and vibrant capital city Riga, range of food and entertainment options off the beaten track!
Enjoy your trip to Latvia!


Malaysia Tourism Promotion Board
Or Tourism Malaysia is an agency under the Ministry of Tourism and Culture, Malaysia. Tourism Malaysia focuses on the specific task of promoting Malaysia at all levels. Tourism Malaysia has grown by leaps and bounds and it has emerged as a major player in the international tourism scene.
Our mission is to market Malaysia as a destination of excellence and to make the tourism industry a major contributor to the socio-economic development of the nation.
Our objectives;
-Promote Malaysia as an outstanding tourist destination.
-Showcase Malaysia's unique wonders, attractions and cultures.
-Enhance Malaysia's share market for meetings, incentives, conventions and exhibitions (MICE).
-Increase Malaysia's tourism revenue by increasing tourist numbers to Malaysia and extend their length of stay.
-Encourage tourism and its related industries in Malaysia.
-Help develop domestic tourism and promote new investments in the country, as well as provide increased employment opportunities. The growth of tourism would also contribute positively to the country's economic development and quality of life.


Malta Tourism Authority (MTA)
The mission of the Malta Tourism Authority (MTA) is to advance the economic and social activity of tourism in the national interest, by working with all stakeholders to develop a sustainable industry for current and future generations.
The Maltese Islands have enjoyed increasing tourism numbers for the last 8 years, up a further 15.7% in 2017 to 2.3 million (excl. cruise passengers) which is an all-time record.  Outlook and projections for 2018 is that Malta & Gozo will welcome more than 2.5 million tourists.


Norge
Titta in hos grannen. Här finner du midnattssol och norrsken, orörd arktisk vildmark, fjordar, fjäll och unikt djurliv. Men också norsk kultur, vandring, skidåkning, fiske, museer samt evenemang och inte minst ambitiös arkitektur och innovativa kockar.


Polen
We are governmental body promoting Poland as a travel destination in the Nordic countries. Our websites in local languages are reliable source of information.
There you can subscribe to the newsletter and order promotional brochures. For trade and press we are happy to organize fam trips to most famous Polish destinations. Our photo bank is also at your disposal. Feel free to contact us any time you want to know more about Poland!


Portugal
Portugals Turistbyrå är den officiella organisation  som marknadsför varumärket Portugal i Skandinavien och Finland samt arbetar för att stimulera turism till landets alla regioner.
Vi utvecklar en marknadsstrategi med ett brett utbud av upplevelseorienterade aktiviteter, anordnar studieresor för resebranschen och journalister, deltar i mässor och olika evenemangen.  Vi har dessutom informationsmaterial från de flesta områden i Portugal och hjälper svenska resenärer med praktisk information.


Schweiz
Switzerland Tourism is the national marketing organization for Switzerland, the ideal country for travel, vacations and congresses. ST positions Switzerland as a tourism brand standing for quality, naturalness, authenticity, sustainability and modernity, under the overall concept of “Swissness”.


Slovakien
Slovakia is a special country. Even in such a small area, you’ll find everything from natural treasures and historical monuments to rich folk culture and modern entertainment in the busy city streets. Enjoy the beauty and unique atmosphere that Slovakia has to offer. Explore its splendid natural scenery, rich history, culture, and traditions. Simply discover Slovakia: a holiday in Slovakia is a good idea.


Spanien
Spanska Turistbyråns huvuduppgift är att marknadsföra Spanien som turistland i Sverige. För att göra det, arbetar vi med planering, utveckling och utförande av olika aktiviteter, som till exempel studieresor för agenter, pressresor, presentationer av spanska resmål, reklamkampanjer, deltagande i mässor, med mera.


Storbritannien
VisitBritain arbetar på uppdrag av den brittiska regeringen för att stimulera turism till Storbritanniens alla regioner. Vårt uppdrag är att genom lokala och globala samarbeten utveckla och erbjuda brittiska turistprodukter i världsklass.


Thailand
TAT supplies information and data on tourist areas to the public, publicizes Thailand with the intention of encouraging both Thai and international tourists to travel in and around Thailand, conducts studies to set development plans for tourist destinations, and co-operates with and supports the production and development of personnel in the field of tourism.


Tunisien
The Tunisian National Tourist Office
 is a government institution under the Ministry of Tourism which aims to promote and increase tourism to the country.
We provide information, inspiration and assistance to the travel industry, but also to the public.
Welcome to “ Inspiring Tunisia”


VisitFlanders
VisitFlanders is the official tourism board of Flanders, promoting the northern region of Belgium and Brussels as a destination for tourism, meetings, congresses and incentives. VisitFlanders is here to inspire, inform and connect you to the best of Flanders.


Österrike
Österrikes Turistbyrå marknadsför semesterlandet Österrike sedan 1955. Märket ”semester i Österrike” står för slående naturupplevelser, ett rikt kulturliv, gästvänlighet och aktiv semester.
Internetportalen austria.info är Österrikes största turistportal och förmedlar information och erbjudanden från hela Österrike på 20 olika språk.


 

Partners