Annons:

Annons:

 

Travel News Studio: Digital 2.0

När: Den 12 september klockan 12-17
Var: Downtown Campers konferensavdelning ROOTS, Drottninggatan 28, Stockholm

Boka din plats HÄR!

Reseindustrin var en av de första branscherna som blev digitala. I tjugo år har det varit legio att man bokar och köper sin resa digitalt. Att checka in eller gå på ett flygplan med mobilen som enda hjälpmedel 2019 är inte det minsta konstigt.

Men vad är nästa steg?

Under en eftermiddag på Downtown Camper mitt i Stockholm skådar vi in i den digitala framtiden och lyssnar på föreläsare som vill att deras bolag ska ta nästa steg i den digitala revolutionen. Kommer röststyrda sökningar på Google att bli lika självklara som Instagram Stories? Vill människor verkligen prata med en robot? Och hur ska SJ, Stena och Ving som idag ligger i framkant online behålla sin rosa ledartröja.

Vårt event vänder sig till alla som arbetar digitalt i reseindustrin. Vårt mål är både att ge dig en guide till framtiden, men också konkreta tips om du hur du kan bli ännu mer effektiv i din digitala vardag i vår allas jakt på nya och mer lojala kunder.

Våra talare är följande (fler talare presenteras inom kort):

Ida Josefsson, SJ
Ansvarig för Strategi och innovation för SJs digitala kanaler. Ser till att det ska vara enkelt att resa med tåg även i framtidens digitala landskap och labbar med röststyrning och robotar.

Stig Thorup, Amadeus
Regional Head of Sales. Ansvarig för `Business Travel Agency Sales´ i Skandinavien`

"Heading up the Amadeus team responsible for Business Travel Agency Sales in Scandinavia I am passionate about shaping the future of business travel with our customers and partners."

Catarina Mayer Arvén, Ving
Ansvarig för Thomas Cook E-handel i Norden. Driver och utvecklar reseindustrins bästa sajt.

Alexander Edström, vd på Atomize.

Läs mer om honom och hans bolag här.

Jari Virtanen, Stena Line
Ansvarig för bolaget digitala transformation

Fredrik Holmén, vd på Keybroker
Keybroker är “digital first” men förstår samtidigt hur olika kanaler samverkar för att påverka kunder till ett köp. Keybroker förenar kreativitet och insikt om kunders köpbeteenden med hårda data.

Johan Elwin, Chief Commercial Officer, Etraveli
Etraveli, Europas näst största OTA, har sedan starten år 2000 expanderat till 72 länder och finns nu på 40 språk med 21 olika varumärken.

Passa på att anmäla dig redan nu. Seminarium med lunchtallrik, pausfika och AW med ett glas vin, öl eller alkoholfritt kostar 1 695 kr + moms.

Boka din plats HÄR!

Program
11:45

Inskrivning, registrering

12:00

Lunchtallrik, dryck, mingel

13:00

Dagens moderator är Travel News chefredaktör Viggo Cavling inleder och hälsar välkommen.

13:10

Catarina Mayer Arvén, Ving
Ansvarig för Thomas Cook E-handel i Norden. Driver och utvecklar reseindustrins bästa sajt.

13:30

Stig Thorup, Amadeus
Regional Head of Sales. Ansvarig för Business Travel Agency Sales i Skandinavien:  "Heading up the Amadeus team responsible for Business Travel Agency Sales in Scandinavia I am passionate about shaping the future of business travel with our customers and partners."

14:00

Alexander Edström, vd på Atomize
Han är övertygad att artificiell intelligens och molnbaserade tjänster kommer ta reseindustrin till nästa nivå i den digitala revolutionen. Läs mer HÄR

14:20

Jari Virtanen, Stena Line
Ansvarig för bolaget digitala transformation

14:50

Kort paus med kaffe

15:10

Fredrik Holmén, vd på Keybroker
Keybroker är “digital first” men förstår samtidigt hur olika kanaler samverkar för att påverka kunder till ett köp. Keybroker förenar kreativitet och insikt om kunders köpbeteenden med hårda data.

15:40

Helena Sjögren, Commercial Director Growth Initiatives, Etraveli

Europas näst största OTA, har sedan starten år 2000 expanderat till 72 länder och finns nu på 40 språk med 21 olika varumärken.

16:10

Ida Josefsson, SJ
Ansvarig för SJ digitala kanaler. Bland annat tågbolagets nya app i vilken du kan följa din resa i realtid och SJ röstapplikation i samarbete med Google Assistant.

16:30

Avslutande panelsamtal

16:45

After Work med vin, öl och alkoholfri dryck

Boka din biljett här!

Seminariet inklusive lunchtallrik, pausfika och after work med ett glas vin, öl eller alkoholfritt kostar SEK 1 695 kr + moms.

Boka din plats HÄR.

Partners