Annons:

Så ska hotellkedjan Iberostar växa

Med avstamp i företagets nya strategiska koncept “Let it shine”, har Iberostar ändrat sin företagslogotyp, färger och sitt verbala uttryck i syfte att reflektera de värderingar som representerar företagets kärna och filosofi, enligt ett pressmeddelande.

Iberostar har delat in sina hotell i tre segment: City Hotels, Ocean Resorts och Iberostar Heritage – en ny kategori vars klassiska hotell är stöpta i historia och tradition. Kategorin Grand, gruppens lyxhotell, finns representerade i samtliga tre segment.

Iberostar Group har, med mer än 60 års erfarenhet och en verksamhet i 35 länder, tagit fram en ny omfattande plan som syftar till att erbjuda sina gäster en fulländad vistelse och upplevelse. De senaste sex åren har Iberostar Group investerat mer än 500 miljoner euro i en ambitiös upphandlings- och renoveringsplan. Som ett resultat har 70 procent av företagets portfölj, som endast består av 4- och 5 stjärniga hotell, renoverats med tonvikt på förnyelse av produkter och service samt teknologisk utveckling.

Kommentarer är stängda.

Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024
Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024
Reseproducent/projektledare till Travel Team
Sista ansökningsdag:
15 maj 2024
Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024