Annons:

Premium

“Jag är till stor del den nya skolans marknadschef”

Rasmus Hvorslev Billeschou är ny marknadschef på Rolfs Travel Group. Här svarar han på Travel News på-nytt-jobb-enkät. Blir det ännu mer print- och reklam nu och hur går det för den fula loggan? - Man ska inte underskatta värdet i igenkänningsgraden i symboler som loggan är och dess kraft när den är så etablerad som vår logotyp är. Sen måste man alltid förnya sig och inte halka efter, om det betyder uppdatering av logotype eller inte, det får framtiden visa.

”Myten om att marknad är en ’kostnad’ har jag dock mycket att säga om”

Grattis Rasmus Hvorslev Billeschou, du är ny marknadschef på Rolfs Travel Group. Varför valde vd Emanuel Karlsson dig?

– Det kan nog bara Emanuel svara på, men jag tror vi kompletterar varandra på ett väldigt bra sätt. Jag är till stor del den nya skolans marknadschef med stort fokus på, och erfarenhet av, digitalt. Emanuel har i sin tur mängder av erfarenhet både från resebranschen i stort och dess marknadsföring.

Emanuel Karlsson, Rolfs flyg och buss

”Rolfs Flyg & Buss som starkt etablerat varumärke som ska vårdas och utvecklas framåt”

Varför valde du Emanuel Karlsson och Rolfs flyg och buss och Solresor?

– Med tanke på att upptäcka världen är min stora passion så har jag länge sneglat på resebranschen. När uppdraget dök upp och efter vi…

Har du redan Premium? .

Läs vidare med Premium

Ingår

  • Exklusiva analyser och sammanställningar av data för branchen
  • Unika intervjuer med reseindustrins viktigaste makthavare
  • Artiklar med tips och råd om hur du blir effektiv i ditt arbete
  • Och mycket, mycket mer!

Köp Premium

Reseproducent/projektledare till Travel Team
Sista ansökningsdag:
15 maj 2024
Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024
Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024
Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024