Annons:

Kroatiska turistbyrån utser AVIAREPS som PR partner i Norge och Sverige

Kroatiens nationella turistbyrå (CNTB) har valt AVIAREPS som sin paneuropeiska PR-partner på internationella nyckelmarknader 2021. Medan turistnäringen går mot återhämtning kommer AVIAREPS kommunikationsspecialister bidra med att positionera Kroatien som ett säkert och ansvarstagande resmål. CNTB: s europeiska marknadsföringsstrategi 2021 stöds av AVIAREPS kontoren på marknaderna i Österrike, Belgien, Tjeckien, Tyskland, Nederländerna, Norge, Slovakien, Sverige, Schweiz och Storbritannien, enligt ett pressmeddelande.

Thomas Drechsler, COO AVIAREPS Tourism, säger: ”Det senaste året förändrat resenärernas prioriteringar drastiskt, när det gäller att välja en destination. Medan vackra landskap och spännande attraktioner fortfarande är viktiga, har säkerhet blivit en av de mest avgörande faktorerna för resenärer. CNTB har arbetat outtröttligt med lokala hälsovårdsmyndigheter för att göra Kroatien till en av de säkraste destinationerna, och vi är stolta över att få föra detta meddelande vidare till ansvarsfulla resenärer i hela Europa.”

Kristjan Staničić, Direktör på Kroatiska Turistbyrån, betonar: ”Valet av en högkvalitativ PR-partner på de viktigaste europeiska marknaderna är avgörande för främja Kroatien effektivt. Vi har ett mycket utmanande år framför oss där genomförandet av målinriktade marknadsföringsaktiviteter kommer att vara avgörande, för att uppnå goda resultat för turismen. Vi förväntar oss att AVIAREPS skall bidra starkt i vårt PR arbete. Vi vill positionera vårt land som ett säkert, högkvalitativt och väl förberett turistmål som garanterar besökare ett varierat erbjudande och en säker vistelse.

Kroatien har varit ett populärt resmål för européer i flera år, men den växande betydelsen av nya hälsobestämmelser och säkerhetsåtgärder gör det ännu viktigare att leverera den mest exakta och uppdaterade informationen. Genom att använda AVIAREPS nätverk  i ett samordnat tillvägagångssätt kommer teamen att se till att potentiella besökare över hela kontinenten inte bara vet om Kroatiens fantastiska stränder, naturliga underverk och vackra städer utan också alla säkerhetsåtgärder som finns för att hålla dem säkra.”

Kommentarer är stängda.

Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024
Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024