Annons:

Annons:

Team Manager till Customer Service i Sverige

Beskrivning:

Din roll

Som Team Manager på FCM Travel Solutions kommer du att ingå i ett sammansvetsat team som alla fokuserar på att ge kunderna förstklassig service. Tjänsten innebär dels att arbeta operativt genom traditionell personlig service som att ta emot inkommande samtal, utföra nybokningar samt att guida kunder i vårt Onlinesystem Arrivon. Tjänsten innebär också att leda, utveckla och entusiasmera ditt team med ca. sex medarbetare, till att nå företagets uppsatta mål.

Din profil

Du har minst 2 års erfarenhet av försäljning av reguljärflyg och har erfarenhet från affärsresor och profilhantering. Du har arbetat i bokningssystemet Amadeus och har god internetvana. Det är en stor fördel om du har tariffkunskap och har arbetat i Backoffice systemet Antares. Ett krav är att  vara flytande i engelska. Vi söker dig som har en ambition att växa inom företaget som har en förmåga att se möjligheter och kan genomföra förändringar. För att lyckas i denna tjänst så tror vi att du behöver vara driven, modig och fokuserad samt ha en god kommunikationsförmåga. Vi ser att du har tidigare erfarenhet av att leda team, med goda resultat.

Tjänsten avser tillsvidareanställning med tillträdesdatum så snart som möjligt och placeringen är på vårt kontor i Solna.

Vi har kollektivavtal med Unionen.

Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Head of Operation, Marie Billebjer 070-480 86 22

Skicka CV och personligt brev till recruitment@fcmtravel.se senast den 10 oktober 2018. Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden.

Välkommen med din ansökan!

FCM Travel Solutions is the flagship global travel management brand of the Flight Centre Travel Group which has expanded to become one of the world’s largest travel companies. FCM is the business travel partner of choice for large national, multinational and global corporations and our global network spans more than 90 countries, employing over 6000 people. We are transforming the business of travel through our empowered and accountable people who deliver 24/7 service and are available either online or offline. Leveraging FCM’s negotiating strength and supplier relationships in conjunction with our tailored business travel programs, our expertise delivers more for our clients where it matters most to them. For seven consecutive years FCM has been recognized as the World’s Leading Travel Management Company at the esteemed World Travel Awards (2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011).

Publicerat den: 11 september 2018, 14:16

-->
Business Travel Counselor
Sista ansökningsdag:
18 oktober 2018
Team Manager till Customer Service i Sverige
Sista ansökningsdag:
10 oktober 2018
Inside Sales Representative
Sista ansökningsdag:
4 oktober 2018
Service and Sales consultant
Sista ansökningsdag:
14 oktober 2018
Affärsreserådgivare till AKI Travel
Sista ansökningsdag:
2 oktober 2018
Australienresor söker resesäljare
Sista ansökningsdag:
10 oktober 2018