Läs mer om Visit Summit här!
20-21 september fyller vi Lisebergsteatern med en rad spännande inslag som kommer att kittla din kreativa ådra, allt väl paketerat på Lisebergs historiska teater. Det blir några dagar utöver det vanliga. Flera betydande aktörer inom branschen kommer naturligtvis att vara närvarande som talare och paneldebattörer.

– Med allting som händer hos Liseberg i resan att bygga en destination och i kombination med vårt nära samarbete kändes det naturligt att vi kör årets Visit Summit där.
Vi har några speciella år bakom oss och vi ser nu fram emot att äntligen kunna mötas på riktigt igen, vad passar då bättre än en plats som bjuder på spännande upplevelser och skapar minnen dagligen? Vi tillsammans med Liseberg, ser fram emot att träffa er under inspirerande dagar i September.
Carl-Johan Holmén, ViceVD – Visit Group

Teman och ämnen för dagarna är:
– Future, Tech and Trends
– What we do to create Great experiences to our customers
– Inspire your employees and Create a passionate experience that last
Vi ser verkligen fram emot att höra berättelser inifrån deras organisationer och hur de hanterar skapandet av goda upplevelser i mötet med kunderna.
Vi kommer få ta del av en helt färsk bok som passar på att se dagens ljus. Book release Olery – Menno Baker & Hans Keukenschrijver med boken ”The Good, The Bad, and The Emoji. Mastering Marketing in the Wild West of Review Data.
Linda Hammarstrand kommer på scenen att dela med sig av sin stora kunskap och erfarenhet om hur man skapar en engagerad företagskultur där människor arbetar tillsammans, inte bara samtidigt. Lindas erfarenhet och expertis, men inte minst hennes engagemang och förmåga att sätta ord på hur man skapar en vinnande kultur gör henne unik. Vi lovar dig en fantastisk upplevelse, inspiration och konkreta verktyg! ”Det som gör ett företag ledande idag är deras förmåga att skapa en fantastisk upplevelse”.

Vad säger våra deltagare:
”Visit Summit har i alla år varit en självklarhet för oss. Att möta kollegor i branschen och härliga Visit Group årligen är som höstens kick off. Vi lär oss mycket och efter dessa dagar händer det massor i vår organisation och upplevelsen sitter kvar länge”
Marie Johansson Edling – CCO Stromma Group
Main partner Nets samt övriga partners Markethype och Price My Hotel Room finns på plats.
Varför våra partners väljer oss:
Det finns flera anledningar till att vi valt att vara partner till Visit Summit:
• Våra system kompletterar varandra på ett fantastiskt sätt
• Vi har många gemensamma kunder
• Både vi och Visit Group har ALLTID kundens bästa för ögonen
• Alla på Visit Group är så himla trevliga!
-Johan Knutsson – PMHR
Visit Summit är en värdefull möjlighet för turistbranschen att fördjupa sina kunskaper, nätverka och bli inspirerade. Med över 3000 kunder och en rad rese- och teknikplattformar, såsom BookVisit, VisBook, iTicket, Citybreak och Olery, fortsätter Visit Group att vara en betydande aktör inom branschen. Missa inte chansen att delta i denna exceptionella händelse och vara en del av skapandet av framtidens fantastiska turistupplevelser!

En kommentar