Annons:

Annons:

Här är Apollos nya modiga reklamkoncept

Researrangören Apollo inledde i våras ett nytt samarbete med reklambyrån NORD DDB som har lett fram till det nya kommunikationskonceptet: "Live a little!" Med upplevelser och äkta känslor i fokus uppmanar researrangören till att ”Live a little!”– ett kliv bort från den annars välpolerade resereklamen, enligt ett pressmeddelande.

Apollo tar genom det nya kommunikationskonceptet ett steg bort från kritvita stränder, knallblått hav och perfekta familjer med ambitionen att skapa varma porträtt i genuina miljöer. Researrangören vill istället skapa igenkänning genom att lyfta riktiga och lite mer opolerade semestersituationer.

Det nya kommunikationskonceptet kommer att rullas ut den 31 december 2018 – med filmer, online och utomhus framtagna av NORD DDB. Produktionsbolag B-reel, regi och foto av Anders Hallberg.

Se filmerna här:

Tonåringen: https://youtu.be/WMleSoxfceE

Hemlis: https://youtu.be/GHAm1Te1XgE

Öka: https://youtu.be/n6AgC-mhgEU

Framme: https://youtu.be/HBBROPVKh74

KOMMENTARER

E-postadressen publiceras inte.

Våra regler är enkla: Håll en god ton. Visa respekt för dem vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras av redaktionen.

0 KOMMENTARER ÖPPNA
Säljare till Möten, Event och Partners
Sista ansökningsdag:
31 mars 2019
Account Manager Governmental till Radisson Hotel Group
Sista ansökningsdag:
22 mars 2019
Customer Sales & Service Agent based in Stockholm
Sista ansökningsdag:
2 april 2019
Regional Sales Manager – BIG Travel Sweden AB
Sista ansökningsdag:
14 april 2019
Air Content Analyst
Sista ansökningsdag:
31 mars 2019