Annons:

Här är Apollos nya modiga reklamkoncept

Researrangören Apollo inledde i våras ett nytt samarbete med reklambyrån NORD DDB som har lett fram till det nya kommunikationskonceptet: "Live a little!" Med upplevelser och äkta känslor i fokus uppmanar researrangören till att ”Live a little!”– ett kliv bort från den annars välpolerade resereklamen, enligt ett pressmeddelande.

Apollo tar genom det nya kommunikationskonceptet ett steg bort från kritvita stränder, knallblått hav och perfekta familjer med ambitionen att skapa varma porträtt i genuina miljöer. Researrangören vill istället skapa igenkänning genom att lyfta riktiga och lite mer opolerade semestersituationer.

Det nya kommunikationskonceptet kommer att rullas ut den 31 december 2018 – med filmer, online och utomhus framtagna av NORD DDB. Produktionsbolag B-reel, regi och foto av Anders Hallberg.

Se filmerna här:

Tonåringen: https://youtu.be/WMleSoxfceE

Hemlis: https://youtu.be/GHAm1Te1XgE

Öka: https://youtu.be/n6AgC-mhgEU

Framme: https://youtu.be/HBBROPVKh74

Kommentarer är stängda.

Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024
Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024