Annons:

Ny kampanj ska lyfta Gotland som året runt-destination

Destination Gotlands nya kampanj ”Dags för en dos Gotland” visar upp vad ön erbjuder som året runt-destination. Kampanjen sker i nära samarbete med lokala företagare och fokuserar på att lyfta fram personliga aktiviteter som erbjuds utanför högsäsong, enligt ett pressmeddelande.

I nära samarbete med den lokala besöksnäringen på Gotland berättar kampanjen om spännande upplevelser som finns runt om på ön. ”Dags för en dos Gotland” lyfter bland annat upp ”doser” som att åka på lammsafari, rulla ciggar, rida i gryningen, spela rollspel och äta i det vilda.

– Vi vill visa upp vilken underbar plats Gotland är, även utanför högsäsong. Genom att göra ”doserna” bokningsbara på vår hemsida, tillsammans med ett resepaket, gör vi det ännu enklare att ta del av allt som Gotland har att erbjuda året runt, säger Adam Jacobsson, sälj- och marknadschef på Destination Gotland i ett pressmeddelande.

Kommentarer är stängda.