Annons:

Annons:

Comvision ska locka svenskar till Slovenien

Slovenien gör en satsning för att öka den svenska turismen till landet. Kommunikationsbyrån Comvision har fått pr-uppdraget.

Sveriges andel av ankommande turister till Slovenien är bara 0,3 procent. Nu vill det lilla landet intill Italien, Kroatien och Österrike öka den andelen.

– Slovenien är ett oupptäckt smultronställe i Europa. Upplevelserna sträcker sig från sandstränder och imponerade undervattensvärldar och gruvor till kulturstäder och pittoresk landsbygd. Slovenien bjuder också in till kulinariska smakupplevelser med sin egna vin- och ostproduktion, hävdar Brina Čehovin, ansvarig för Sloveniens pr- och marknadsaktiviteter i Skandinavien, i ett pressmeddelande.

Uppdraget för pr-satsningen har efter upphandling gått till byrån Comvision. Utöver Slovenien har Comvision arbetat med eller har uppdrag för kunder som Florida Keys & Key West, Colorado, Estland, NYC & Company, Momondo och Emirates. Projektledare från Comvision är Elin Norlin.

KOMMENTARER

E-postadressen publiceras inte.

Våra regler är enkla: Håll en god ton. Visa respekt för dem vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras av redaktionen.

0 KOMMENTARER ÖPPNA
Projektledare grupp & konferenser till AKI Travel
Sista ansökningsdag:
2 oktober 2018
Team Manager till Customer Service i Sverige
Sista ansökningsdag:
10 oktober 2018
Australienresor söker resesäljare
Sista ansökningsdag:
10 oktober 2018
Business Travel Counselor
Sista ansökningsdag:
18 oktober 2018
Affärsreserådgivare till AKI Travel
Sista ansökningsdag:
2 oktober 2018
Avdelningschef reseproduktion
Sista ansökningsdag:
24 september 2018