Annons:

Annons:

Facebook utmanar Google och TripAdvisor när det gäller reseannonser

Lanserar den nya produkten "trip consideration" som ska nå resenärerna före de väljer resmål.

Fram till i dag har Google och TripAdvisor ägt stora delar av reseannonsmarknaden. Men nu vill Facebook in även på denna arena. Den nya produkten Trip consideration kommer att dyka upp när användarna söker inspiration till nästa semesterresa. Den nya tjänsten kommer att finnas på Facebook, Instagram och Facebook’s Audience Network, skriver Skift. New Yorks turistbyrå har testat en pilot och verkar nöjda.

KOMMENTARER

E-postadressen publiceras inte.

Våra regler är enkla: Håll en god ton. Visa respekt för dem vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras av redaktionen.

0 KOMMENTARER ÖPPNA
ANNONS
ANNONS
Go Cruising söker resesäljare
Sista ansökningsdag:
29 juni 2018
Stena Line Travel Group söker Contracting Manager
Sista ansökningsdag:
11 juli 2018
Kon-Tiki Resor söker DELTIDSANSTÄLLD
Sista ansökningsdag:
27 juni 2018
Business Travel Counselor
Sista ansökningsdag:
25 juni 2018
Affärsresesäljare till Växjö
Sista ansökningsdag:
3 juli 2018