Annons:

Annons:

Södertälje vill locka finska barnfamiljer

Södertälje vill locka till sig barnfamiljer och samtidigt ta en del av de fyra miljoner finländare som varje år besöker Sverige.

Södertälje försöker genom en riktad onlinekampanj som är riktad till barnfamiljer locka till sig några av de fyra miljoner finländska resenärer som varje år besöker Sverige. Kampanjen kommer att genomföras på sociala medier, via reklam och via utskick och är ett samarbete med Tom Tits Experiment, Torekällberget och Visit Sweden.

– Finska marknaden är viktigt för Södertälje, det är den tredje största utlandsmarknaden. Finländare är en köpstark och resvillig målgrupp.
Syftet med kampanjen är att locka barnfamiljer till Södertälje, säger Aljosa Lagumdzija chef för Södertäljebyrån i ett pressmeddelande.

Kampanjen började i maj och kommer att pågå fram till september.

KOMMENTARER

E-postadressen publiceras inte.

Våra regler är enkla: Håll en god ton. Visa respekt för dem vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras av redaktionen.

0 KOMMENTARER ÖPPNA
Air Content Analyst
Sista ansökningsdag:
31 mars 2019
Account Manager Governmental till Radisson Hotel Group
Sista ansökningsdag:
22 mars 2019
Driven resesäljare sökes
Sista ansökningsdag:
9 april 2019
MSC Cruises söker driven resesäljare till kryssningar
Sista ansökningsdag:
2 april 2019
Regional Sales Manager – BIG Travel Sweden AB
Sista ansökningsdag:
14 april 2019