Annons:

Marknadsföring

Premium

Petter Stordalen: “Vi var de första som kom hit”

Nu byter nationalarenan namn från Friends till Strawberry.  - Det känns helt overkligt att vi…

Meghan Trainor ska marknadsföra Royal Caribbean

Royal Caribbean har nu avslöjat vem som blir gudmor till deras nya kryssningsfartyg Utopia of…

AVIAREPS Nordic blir försäljningsrepresentant för Bedsonline i Norden 

AVIAREPS har utsetts till försäljningsrepresentant för Bedsonline i Sverige, Finland, Danmark, och Norge. Detta samarbete…

Premium

Fastighetsverket får inte marknadsföra sin turistmål

Svensk besöksnärings största fastighetsägare har inget uppdrag att främja turism. ”Det är hyresgästernas sak” förklarar…

Premium

Visit Estonia i Sverige förlänger med AVIAREPS

Aviareps meddelar att Visit Estonia förlänger sitt samarbete med Aviareps som B2B-representant för Estland i…

Premium

Från Norge till svenska reseindustrins hjärta 

Caroline Lundkvist  är ny kommunikationsansvarig på SRF - Svenska Resebranschföreningen. Här svarar hon på Travel…

Colombia kom till Skeppsbron i Stockholm

Travel News var förstås på reception ombord på det magnifika segelfartyget ARC Gloria på Skeppsbron…

Premium

Glöm Friends snart heter även hotellet Quality Hotel STRAWBERRY Arena

Den 12 juli, i samband med att Strawberry tar över namnsponsorskapet på Sveriges största arena,…

Premium

Därför försvinner MTRX varumärke: VR har en “one brand strategy”

Travel News fick en kort intervju med Piia Tyynilä, fjärrtrafikchef på VR Group. Hon är…

Premium

“Det går framåt nästan hela tiden”

AVIAREPS fyller 30 år. Här svarar vd Tapani Kauhanen på Travel News klassiska enkät.