Annons:

Annons:

Årets marknadschef i reseindustrin: “Vi inspireras av data”

Förra veckan utsågs Per Christiansen på Momondo till årets marknadschef i reseindustrin. Här berättar han…

SAS sponsrar Paralympics i Tokyo 2020

SAS har idag tecknat avtal med Sveriges Paralympiska Kommitté (SPK) om samarbete inför de kommande…

Snart kan det bli varningstexter på reseannonser

Regeringen vill göra det obligatoriskt att redovisa klimatpåverkan i samband med marknadsföring och försäljning av…

Related ska marknadsföra Dubai i Norden

PR- och representationsbyrån Related har precis signerat ett stort kontrakt med Dubai Tourism. Därmed är…

Apollo väljer OMD för att sprida reklambudskapet ”Live a little”

Efter ett omfattande pitcharbete står det nu klart att OMD tar över mediebyrå-uppdraget för Apollo. Det…

Så ska Scandics varumärke väcka fler och starkare känslor

Anna Wirén är marknadschef på Scandic. Här berättar hon hur ett av Sveriges mest kända…

Här är Scandic nya reklamfilm: hångel, efterfest och barnsamtal

Genom att sätta sina gästers upplevelser i fokus är Scandics mål att knyta an till…

Före jul kommer Vings nya reklamkoncept

Vings marknadschef Claes Pellvik berättar varför man fimpade sin generiska reklam och nu satsar på…

Ving väljer Åkestam Holst som ny reklambyrå

Ving och de övriga systerbolagen inom Thomas Cook Northern Europe, Spies i Danmark, Tjäreborg i…

Inför Travel News Studio: ”Jag är en påhittig teknokrat”

Fredrik Holmén vd på Keybroker är en av föreläsarna på Traven News Studio Digital den…