Annons:

Annons:

Utskrift

 

Missa inte Travel News Studio – hela programmet

Den 13 juni är det dags för Travel News Studio – på nya Scandic Continental i Stockholm. Temat blir framtid. Tid: Måndag den 13 juni klockan 12–17. Här är alla talarna.
 
 
 

Sofia Rasmussen, omvärldsanalytiker, som har studerat ungdomsgenerationen i nästan tio år. Hon kommer tala om vad som är viktigt för att nå fram med sittbudskap till dagens unga.

Helena Sjögren, chef för Etraveli Smart Media. Hon kommer att prata om programmatisk annonsering, som ökar kraftigt. Programmatisk annonsering

bygger på att man utifrån bland annat surfvanor kan styra så att annonser visas för personer som sannolikt kan vara mer intresserade av annonsens budskap.

 

Fredrik Sellgren, digitalspecialist och vd för Sellbranch. Han kommer att tala om vad som krävs för att komma igång med programmatisk annonsering.

Mattias Ronge och Amanda Lindgren från reklambyrån Edelman Deportivo. De kommer att bjuda på ett par av Edelman Deportivos mest omtalade och framåtblickande

pr-kampanjer samt blicka framåt i det digitala landskapet.

Hannah Meiton, affärsutvecklingschef för Spotifybolaget Soundtrack Your Brand. Hon ska prata om hur hotellkedjan HTL använder musik för att profilera sitt varumärke.

Thomas Ekman, ny vd för Cabonline och tidigare vd för Tele2 Sverige. Under rubriken “Keep calm with a touch of healthy panic” kommer han ha ett avslutande samtal med moderatorn Beata Wickbom om digitala utmaningar för analoga företag. Thomas Ekman diskuterar vad han tar med sig från telekombranschen in i resenäringen och hur man agerar när nya konkurrenter upplevs ta över din bransch.

 

Beata Wickbom är moderator.

Anmäl dig här

Artiklar om talarna

Hon bygger ditt varumärke med musik
Så engagerar du din målgrupp
TN Studio lär dig förstå den unga generationen
Travel News Studio diskuterar programmatics
Så kommer du igång med programmatisk annonsering

Artikel om Thomas Ekman på Cabonline publiceras inom kort.

Väl mött! Hälsar vi på Travel News