Annons:

Annons:

Ving satsar på digital native

Ving fortsätter att satsa på digital marknadsföring. I höst läggs extra krut på native-annonsering.

Vings senaste nativekampanj har främst producerats av Vings inhouseavdelning och med på ett hörn finns även reklambyrån 13.

– Till den här kampanjen har vi velat ta allt ett steg längre och knyta an till vår produkt och det mervärde man faktiskt får om man bokar en resa med Ving. Vi lyfter fram relevanta budskap på ett lekfullt sätt och fokuserar på att visa upp både unika produkter och vårt breda utbud av såväl kryssningar, sol-och badresor och cityresmål, säger Claes Pellvik, marknadschef Ving i ett pressmeddelande.

Kampanjen smygstartade redan under OS-veckorna sedan när reklamfilmerna började visas i TV4-gruppens kanaler och även i MTG:s kanaler.
Till helgen fortsätter Ving med annonsering i såväl dagstidningar (SvD, DI, GP, DN och Sydsvenskan) som lokal media samt banners.
Bilagor och native-annonsering kommer också att vara en viktig del under kampanjperioden, skriver Ving i ett pressmeddelande.

KOMMENTARER

E-postadressen publiceras inte.

Våra regler är enkla: Håll en god ton. Visa respekt för dem vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras av redaktionen.

0 KOMMENTARER ÖPPNA
Är du vår nya Key Account Manager?
Sista ansökningsdag:
7 juni 2019
Affärsresesäljare – Kalmar
Sista ansökningsdag:
7 juni 2019
AFFÄRSRESESÄLJARE GÖTEBORG
Sista ansökningsdag:
27 maj 2019
Vulkanresor söker en resekonsult till Umeå
Sista ansökningsdag:
14 juni 2019