Annons:

Annons:

Premium

Peppad och grisbra pr för nöjespark

Ingen har gjort bättre pr för en nöjespark än brittiska premiärministern Boris Johnson. Möjligen lite ofrivilligt, men nu känner nästan hela världen till Peppa Pig World. Text: Janne Sundling

Peppa Pig hade premiär 2004 som barnprogram på Channel Five och blev snabbt populärt bland de yngsta barnen. Produktionsbolaget har nu fått kontrakt på tv-programmet fram till 2027.

Hela Peppa Pig-konceptet togs över 2019 av amerikanska bjässen Hasbro…

Har du redan Premium? .

Läs vidare med Premium

Ingår

  • Exklusiva analyser och sammanställningar av data för branchen
  • Unika intervjuer med reseindustrins viktigaste makthavare
  • Artiklar med tips och råd om hur du blir effektiv i ditt arbete
  • Och mycket, mycket mer!

Köp Premium

Israels TB söker PR specialist
Sista ansökningsdag:
8 december 2021

Prenumerera gratis på Travel News fullmatade nyhetsbrev och få senaste nytt från reseindustrin varje vardag senast klockan 8.