Annons:

Annons:

Dataskarm

AI ökar SAS intäkter från tilläggstjänster

Amadeus har tillsammans med Accenture utvecklat en intelligent marknadsföringstjänst som hjälper SAS att öka sina intäkter från tilläggstjänster, enligt ett pressmeddelande.

Genom att kombinera företagets teknik och expertis inom flygbranschen med Accentures starka dataanalys och maskininlärningsmodeller*, har Amadeus gjort det möjligt för SAS att utveckla funktionella och datadrivna insikter som snabbt genererar värde.

Travel News har inga uppgifter om hur detta går till och vad det har gett i reda pengar.

KOMMENTARER

E-postadressen publiceras inte.

Våra regler är enkla: Håll en god ton. Visa respekt för dem vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras av redaktionen.

0 KOMMENTARER ÖPPNA
Affärsresesäljare – Kalmar
Sista ansökningsdag:
7 juni 2019
AFFÄRSRESESÄLJARE GÖTEBORG
Sista ansökningsdag:
27 maj 2019
Är du vår nya Key Account Manager?
Sista ansökningsdag:
7 juni 2019
Vulkanresor söker en resekonsult till Umeå
Sista ansökningsdag:
14 juni 2019