Annons:

Dataskarm

AI ökar SAS intäkter från tilläggstjänster

Amadeus har tillsammans med Accenture utvecklat en intelligent marknadsföringstjänst som hjälper SAS att öka sina intäkter från tilläggstjänster, enligt ett pressmeddelande.

Genom att kombinera företagets teknik och expertis inom flygbranschen med Accentures starka dataanalys och maskininlärningsmodeller*, har Amadeus gjort det möjligt för SAS att utveckla funktionella och datadrivna insikter som snabbt genererar värde.

Travel News har inga uppgifter om hur detta går till och vad det har gett i reda pengar.

Kommentarer är stängda.

Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024
Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024
Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024