Annons:

Annons:

Dataskarm

AI ökar SAS intäkter från tilläggstjänster

Amadeus har tillsammans med Accenture utvecklat en intelligent marknadsföringstjänst som hjälper SAS att öka sina intäkter från tilläggstjänster, enligt ett pressmeddelande.

Genom att kombinera företagets teknik och expertis inom flygbranschen med Accentures starka dataanalys och maskininlärningsmodeller*, har Amadeus gjort det möjligt för SAS att utveckla funktionella och datadrivna insikter som snabbt genererar värde.

Travel News har inga uppgifter om hur detta går till och vad det har gett i reda pengar.

KOMMENTARER

E-postadressen publiceras inte.

Våra regler är enkla: Håll en god ton. Visa respekt för dem vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras av redaktionen.

0 KOMMENTARER ÖPPNA
Säljare till Möten, Event och Partners
Sista ansökningsdag:
31 mars 2019
Customer Sales & Service Agent based in Stockholm
Sista ansökningsdag:
2 april 2019
Regional Sales Manager – BIG Travel Sweden AB
Sista ansökningsdag:
14 april 2019
MSC Cruises söker driven resesäljare till kryssningar
Sista ansökningsdag:
2 april 2019
Account Manager Governmental till Radisson Hotel Group
Sista ansökningsdag:
22 mars 2019