Annons:

Annons:

Dataskarm

AI ökar SAS intäkter från tilläggstjänster

Amadeus har tillsammans med Accenture utvecklat en intelligent marknadsföringstjänst som hjälper SAS att öka sina intäkter från tilläggstjänster, enligt ett pressmeddelande.

Genom att kombinera företagets teknik och expertis inom flygbranschen med Accentures starka dataanalys och maskininlärningsmodeller*, har Amadeus gjort det möjligt för SAS att utveckla funktionella och datadrivna insikter som snabbt genererar värde.

Travel News har inga uppgifter om hur detta går till och vad det har gett i reda pengar.

KOMMENTARER

E-postadressen publiceras inte.

Våra regler är enkla: Håll en god ton. Visa respekt för dem vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras av redaktionen.

0 KOMMENTARER ÖPPNA
Kleins Resebureau söker affärsresesäljare/resesäljare
Sista ansökningsdag:
8 februari 2019
Grand Tours söker färdledare och resesäljare
Sista ansökningsdag:
18 januari 2019
Business Travel Consultant – Sweden
Sista ansökningsdag:
20 januari 2019