Annons:

Premium

Air Canada tvingas betala för felaktig AI-information

Den AI-styrda chatboten delade felaktiga villkor med en kund – vilket, enligt kunden, ledde till ett felaktigt biljettköp. Kunden får nu rätt och Air Canada blir återbetalningsskyldigt. 

Det är en domstol för småmål i den kanadensiska provinsen…

Har du redan Premium? .

Läs vidare med Premium

Ingår

  • Exklusiva analyser och sammanställningar av data för branchen
  • Unika intervjuer med reseindustrins viktigaste makthavare
  • Artiklar med tips och råd om hur du blir effektiv i ditt arbete
  • Och mycket, mycket mer!

Köp Premium

Clarion Hotel Post söker Food & Beverage Director
Sista ansökningsdag:
28 maj 2024
Reseproducent/projektledare till Travel Team
Sista ansökningsdag:
15 maj 2024
Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024