Annons:

Bromma vinner pris för bättre kundupplevelse

Den internationella branschorganisationen Airports Council International (ACI) utser i en årlig rankning de flygplatser runt om i världen som levererar bästa kundupplevelse för resenärer - enligt resenärerna själva. Bromma Stockholm Airport är en av de flygplatser som nu prisas, enligt ett pressmeddelande

 I år delar branschorganisationen ut 140 stycken priser till 84 flygplatser runt om i världen. Bromma Stockholm Airport tar i år hem priset för bästa förbättring av kundupplevelse bland flygplatser i Europa under 2019. 

Mona Glans, flygplatsdirektör, Bromma Stockholm Airport, understryker att utmärkelsen är en följd av Swedavias satsningar på att modernisera och förbättra resenärsupplevelsen under de senaste åren. 

– Vi är naturligtvis stolta och glada att vårt arbete med att förbättra kundupplevelsen uppskattas av våra resenärer och att flygplatsen nu får motta pris. Det är resultatet av ett hårt slit och lagarbete och något som hela flygplatsen har bidragit till, säger Mona Glans, flygplatsdirektör, Bromma Stockholm Airport. 

Kommentarer är stängda.

Reseproducent/projektledare till Travel Team
Sista ansökningsdag:
15 maj 2024
Clarion Hotel Post söker Food & Beverage Director
Sista ansökningsdag:
28 maj 2024