Annons:

Flygbolagens svar: Är en extrem situation

Att SAS behandlar återbetalningar till kunder manuellt ger bättre kontroll på de inkommande kraven i en ”helt extraordinär situation” som ”saknar motstycke”. Det skriver flygbolagets norske presschef John Eckhoff till Dagens Næringsliv i en kommentar till branschorganisationernas kritik. Norwegians talesperson Anders Fagernæs är överraskad över den starka kritiken från Forbrukerrådet med tanke på den ”extraordinära situation” många flygbolag befinner sig i, skriver han i en kommentar till tidningen.

Kommentarer är stängda.

Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024
Reseproducent/projektledare till Travel Team
Sista ansökningsdag:
15 maj 2024
Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024