Annons:

Premium

Ökande champagneförsäljning förebådar lågkonjunktur

Någon har sagt att stigande champagneförsäljning är ett pålitligt tecken på en kommande lågkonjunktur. I så fall är det en bekräftelse att Moet Hennessy sålt slut på champagnen.

De bästa champagnerna håller på att ta slut sa Moet Hennessys vd Philippe Schaus i en intervju med Bloomberg Television nyligen. Och han tillade att den nuvarande perioden har kallats ”rytande 20-tal” internt. 

Efter en första nedgång i pandemins tidiga…

Har du redan Premium? .

Läs vidare med Premium

Ingår

  • Exklusiva analyser och sammanställningar av data för branchen
  • Unika intervjuer med reseindustrins viktigaste makthavare
  • Artiklar med tips och råd om hur du blir effektiv i ditt arbete
  • Och mycket, mycket mer!

Köp Premium

FÖRSÄLJNINGSCHEF TILL ELITE HOTELS I LUND OCH MALMÖ
Sista ansökningsdag:
5 december 2022
Reseproducent till Rolfs Travel Group
Sista ansökningsdag:
4 december 2022