Annons:

Foto: BW Hotels

BWH Hotels lyfter fram det personliga värdskapet i ny kampanj

BWH Hotels Scandinavia har lanserat kampanjen The Little Things, som lyfter fram små men minnesvärda detaljer i hotellupplevelsen – som knarrande golv, hemodlade örter och värdar med lokal förankring.

Kampanjen består av tre kortfilmer, bildmaterial och en LinkedIn-serie som under sommaren berättar om hotellens unika karaktär och engagerade ägare. Bland hotellen som lyfts fram finns Hotell Esplanade i Stockholm, Best Western Hotel Hillerød i Danmark och Ullinge Wärdshus i Småland.

– BWH är en kedja där hotellen ägs och drivs av eldsjälar, inte av centraliserade huvudkontor. Det är inte en film om faciliteter, utan om människor och små gester som stannar i minnet, säger Sara Hallsund, marknadschef på BWH Hotels Scandinavia.

Kampanjen är framtagen i samarbete med byrån Nord DDB och rullas ut i sociala medier under sommaren.


Comments

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Våra regler är enkla:Håll en god ton. Visa respekt för dem vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras av redaktionen.

0 kommentarer Öppna