Annons:

Annons:

Rickard Rydbäck

Han ska stärka At Six varumärke på sociala medier

Rickard Rydbäck blir sociala medier-ansvarig för hotellsatsningen At Six på Brunkebergs torg i Stockholm. Tanken är att han ska arbeta fram nya sätt att arbeta med kommunikation och driva engagemang för hotellet. – Det går inte att fortsätta fylla sociala medier med enbart fler matbilder och vackra utsikter, vi vill tänka längre, säger han själv om sin nya roll.

Rickard Rydbäck ska ta sig an At Six kommunikation på sociala medier. Han kommer tidigare från reklam- och mediebranschen där han arbetat med varumärken som Coca Cola, Volvo och H&M.

– Det går inte att fortsätta fylla sociala medier med enbart fler matbilder och vackra utsikter, vi vill tänka längre för att bygga en gedigen och innovativ aktivering i världsklass. Med stark koppling till Stockholm och vårt ursprung i Brunkebergstorg vill vi skapa en unik upplevelse av våra sociala plattformar, säger Rickard Rydbäck om sin nya roll i ett pressmeddelande.

Kommentarer är stängda.

Prenumerera gratis på Travel News fullmatade nyhetsbrev och få senaste nytt från reseindustrin varje vardag senast klockan 8.