Annons:

Hummingbird uppdaterar visuellt uttryck

Hummingbird Meetings & Events har tagit fram en ny logotyp och grafisk profil.

Den nya logotypen är inspirerad av den tidigare, där kolibrin fortsatt spelar en central roll.

–Vi har alltid stått för trygghet, flexibilitet och kreativitet, nu har vi ett uttryck som bättre matchar oss. Vi är fortfarande samma engagerade team med samma värderingar och passion. För kunderna innebär det ett starkare varumärke och ett visuellt uttryck som gör det enkelt att möta oss i alla kanaler, säger Karin Bohlin Sauce, vd i en skriftlig kommentar.

I samband med lanseringen har även webbplatsen uppdaterats för att skapa en enhetlig och igenkännbar upplevelse samt tydliggöra företagets erbjudande. Den nya grafiska profilen, logotypen och webbplatsen har tagits fram i nära samarbete med VIVA. 

Kommentarer

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Våra regler är enkla:Håll en god ton. Visa respekt för dem vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras av redaktionen.

0 kommentarer Öppna