Annons:

Så kommer du igång med programmatisk annonsering

Digitalspecialisten Fredrik Sellgren är en av talarna på Travel News Studio den 13 juni. Han ska berätta om vad som krävs för att komma igång med programmatisk annonsering.

Fredrik Sellgren är vd för Sellbranch och är digitalspecialist med bakgrund som vd för såväl Tradedoubler som Keynote Media. Förutom att Sellbranch samarbetar med Twitter och Yahoo i Norden erbjuder också företaget automatiserad annonsering i digitala medier, vilket är vad Fredrik Sellgren kommer att prata om på Travel News Studio.

Han kommer att ge en introduktion i automatiserade digitala annonsköp, så kallad programmatisk annonsering.

– Jag ska ge en inblick i var marknaden står i dag och vad behövs för att komma igång. Vad gör de som är bäst i klassen och vilka möjligheter skapar detta på lång sikt, säger Fredrik Sellgren.

Programmatisk annonsering bygger på att man utifrån bland annat surfvanor kan styra annonser att visas för personer som med hög sannolikhet kan vara intresserade av annonsens budskap.

Travel News Studio är ett halvdagsseminarium med tema framtid den 13 juni på nya Scandic Continental i Stockholm.

Läs mer och anmäl dig här.

Läs även:

Travel News Studio diskuterar programmatics

TN Studio lär dig förstå den unga generationen

Kommentarer är stängda.

Ticket Privatresor söker Junior Product Manager
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024
Reseproducent/projektledare till Travel Team
Sista ansökningsdag:
15 maj 2024
Vector Nordic söker operativ VD!
Sista ansökningsdag:
30 april 2024
Konferenssäljare med inriktning utveckling!
Sista ansökningsdag:
1 maj 2024
Innesäljare till Stockholm Meeting Selection AB
Sista ansökningsdag:
9 maj 2024