Fem nya country managers har utsetts för att ansvara för verksamheten i sina respektive regioner. De är samtliga väletablerade i sina länder och har lång och gedigen erfarenhet av branschen. The Travel Collection går ut internationellt till några av världens mest spännande och dynamiska marknader, inklusive Frankrike, Tyskland, Spanien, Schweiz, Portugal, Storbritannien, USA och Indien, för att nämna några. De nya marknaderna representerar en otrolig möjlighet för företaget att få kontakt med nya kunder, visa upp sin unika kollektion och dela deras passion nu även för en bredare publik.

The Travel Collection kvarstår dock som det lokala skandinaviska representationsföretaget trots sin globala expansion. De kommer fortsätta att ha sitt huvudkontor i Stockholm och samma personer kommer att driva vidare det skandinaviska kontoret.
– Vi tror på det globala nätverkandet samtidigt som vi förblir lokala, säger Natasha Flodin, Managing Director vid The Travel Collection i ett pressmeddelande. -Med endast en kontakt, når man ut till ett globalt nätverk av de mest pålitliga och välrenommerade DMC’er och hotell.
The Travel Collection is a Stockholm-based boutique Representation & Communication Agency. They represent some of the highest-regarded brands from across the globe, including destination management companies (DMCs), destinations, luxury hotels, lifestyle and other travel-related brands. They specialise in the MICE segment and the luxury tourism and lifestyle sector.