Annons:

Från vänster: Johnny Gardsäter, Discover America Amanda Davis, Brand USA Paul Stanley, Our Man In Scandinavia och Laura Jacobson, Brand USA.

Bildextra: Discover America Sweden och Brand USA workshop

Discover America Sweden och Brand USA bjöd i torsdags in till en workshop med närmare 150 deltagare. USA firar 250 år den 4 juli nästa år och 2026 kommer bli ett viktigt år för hela landet.

Discover America Sweden och Brand USA bjöd i torsdags in till en workshop på delvis nyrenoverade Sheraton Hotel. Vi fick träffa ett 40-tal utställare. Samtidigt som man skall fira America 250 så infaller även Route 66 Centennial och FIFA World Cup. Späckat program är att vänta över hela USA.

–Vi välkomnar besökare från hela Norden att upptäcka traditionerna, platserna och upplevelserna som definierar USA, säger Johnny Gardsäter, ordförande, Discover America Sweden.

Utställarlistan

America 4 You (attending as more of a DMC than RTO)
Atlantic Joint Venture 
Atlantic Link USA
Brand USA
Choose Chicago
Destination Dutchess (New York’s Backyard)
Experience Kissimmee
Explore Fairbanks Alaska
Florida Keys and Key West
Icelandair
Kennedy Space Center Visitor Complex
KL/AF/DL
NCL
New York State Division of Tourism – I LOVE NY
North Dakota Tourism
Philadelphia Convention and Visitors Bureau
RCCL
SAS
Sheridan, Wyoming
Swansons
Travel South USA
Universal Destinations & Experiences
Visit California and Partners
Visit Dallas
Visit Fredericksburg Texas
Visit Lauderdale
Visit Mississippi
Wyoming Office of Tourism
Yosemite Mariposa County Tourism Bureau

Comments

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Våra regler är enkla:Håll en god ton. Visa respekt för dem vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras av redaktionen.

0 kommentarer Öppna